Vreau sa-ti dau bani si nu pot?!


Azi dimineata m-am trezit aiurea de devreme… nu am mai putut sa dorm.

Se mai intampla… Oricum, am zis ca daca nu pot sa dorm macar sa folosesc cumva timpul asta si mi-am rememorat treburile restante. Platit factura Romtelecom, platit facturi RDS, RCS, cumparat scut motor si telescoape hayon (astea doo ultime sunt piese pentru masina) si asa mai departe.

Dar oare o fi deschis azi, sambata, unde am eu nevoie? Noroc cu internetul asta.

Deschid Opera (browser-ul meu favorit) si scriu : veveve<punct>romtelecom<punct>ro [ENTER]

Ma uit ca bou’ pe pagina lor si nimic nu pare sa sugereze orarul de functionare al casieriilor. Ma uit atent peste optiuni :

Meniul stanga : Voce, Internet si date, Pentru clienti, Centru de presa. Dau eu click pe „Pentru clienti” si imi apare o pagina seaca (a se citi fara detalii si fara link-uri mai departe catre mult doritul orar de functionare). Hmmm… „back!”.

Luam din nou la puricat pagina principala : Vad ca exista un pseudo-meniu superior (pe orizontala) : Companie, MyControl, Produse si servicii. Caca… nu ma intereseaza.

Jos exista o tampenie similara de meniu cu: Contact, Confidentialitate (asta chiar intereseaza pe cineva?!), Harta site, Newsletter, Download, Cariere, Termeni si conditii. Hai sa incerc cu „Harta site”.

Deruland prin cele aproape o suta (la propriu) de intrari, oarecum structurate, gasesc in sfarsit in ultimele optiuni „Magazine Romtelecom”. Click! Yeeeeee…. am gasit! Sambata 9-13.

N-a fost usor deloc. Dar macar am reusit.

Acum RDS-ul… veveve<punct>rds<punct>ro. PIXU!!! Kepler-Rominfo (am fost la un interviu de angajare la ei acum cativa ani). Hmmm… Google -> RDS. Cica veveve<punct>rdsnet<punct>ro.

E.. si aici cacare maxima. Dupa vreo 10-15 explorari de pagini si sub-pagini am realizat ca nu merita. M-am enervat si am cautat cu google in subpaginile lor (directiva „site:” pentru google) cuvintele „orar”, „pantelimon”, „sucursale”, „filiale”, „casierii” samd. si nimic!!!!!!!!!!

Intr-un final realizez ca as putea avea mai mult succes cu RCS (companie sora – sau aceeasi? cu RDS). De data asta nu mai am curaj sa scriu veveve<punct>rcs<ro> ca eram sigur ca ajung iar in balarii. Asa ca google RCS. Cica era bine veveve<punct>rcs<punct>ro. Ma rog…. incurcate mai sunt caile domeniilor de internet.

Aici simt ca am noroc pentru ca scrie „Noi puncte comerciale si de incasare pentru abonatii RCS & RDS din Bucuresti” chiar pe prima pagina la sectiunea mare si dominanta numita „Ultimele stiri”. Buuuuuun… aici sigur gasesc adresa si mai ales orarul de functionare. „S-a mai deschis un punct comercial RCS in pzd ms… orar secret… alte puncte disponibile : secret samd”. Hmm… back to the main page.

Au in microscopicul meniu de sus o optiune „harta site” care m-a atras imediat datorita experientei reusite de la romtelecom. N-am mai studiat meniul si alte optiuni similare. Click! „Despre noi, Oferta, Servicii on-line, Angajari, Promotie, Contact”. Hmm… Contact?

Oarecum. Bineinteles ca doar un formular sec de sugestii si reclamatii samd. Aaa!! Pe stanga citesc „adrese casierii din tara”. Super! Gasesc o lista nesatisfacatoare de casierii din diverse orase in care figureaza evident doar numele orasului si adresa. Nu tu telefon de contact, nu tu orar, nu tu nimic.

In schimb daca scriu http://www.autokarma.ro se incarca site-ul magazinului meu favorit de piese auto care site arata ca un rahat dpdv. estetic daaaaaaaaaaaaar!!! ghiciti ce? Are ORARUL direct pe prima pagina!! Nu mai dau nici un click! Mititeii astia cum au reusit totusi?

_________________

De ce oare o fi asa greu pentru retardatii care realizeaza structura site-urilor de prezentare sa inteleaga nevoile primare ale clientilor? De ce ar intra cineva pe site-ul RCS? Ca sa vada oferta de pachete, ca sa afle informatii utile pentru clienti (de ex. reconectarea si conditiile ei samd. ) SAU CA SA PLATEASCA FACTURA!!! Unde? Cand? Secret!

Iar cei care au totusi informatiile astea, de ce nu le pun mai la vedere (a se vedea romtelecom)? Ar trebui sa aiba statistici de utilizare a site-ului din care sa observe cam ce cauta de obicei oamenii si rahaturile alea sa le scoata „mai in fata”.

Noooooo.. principiul romanesc secular : Lasa ba ca merge si asa.