Am un card Raiffeisen Bank – Vodafone. Este un card de credit „co-branded” adica cu doua sigle pe el. Atat cel al Connex-ului cat si cel al bancii cu ciocane (Raiffeisen).
Nimic senzational pana aici. De cand mi-am facut acest card domnii de la Raiffeisen mi-au facut tot felul de surprize care mai de care stupide. Am cerut prin 2006 (vara parca) o marire de limita de credit.
Era normal. Salariul imi crescuse cu 70% intre timp (eram junior si astfel de variatii sunt … normale) si vechimea similar. Am dus o tona de hartii cu stampile, semnaturi, juraminte etc. etc. si am primit in schimb ce? O mare… strangere…. de mana.
Inainte de asta tin minte ca atunci cand am facut cererea de emitere de card m-au tinut 2 saptamani „pe jar” si cand i-am sunat sa ii intreb de starea cererii mele mi s-a spus la telefon ca mi-a fost respinsa cererea de card. Naspa – am zis eu.
Apoi m-au sunat ei peste vre-o saptamana sa imi spuna ca mi-a fost aprobata cerera de card si sa vin sa mi-l ridic. Ieeeee!!!
In iarna 2006 am primit o scrisoare prin posta care imi comunica ca mi-a fost marita limita de credit de circa 11 ori (!!!). 3 zile am sunat la ei fara sa reusesc sa prind linie fiindca suna ocupat. Dupa cele 3 zile am prins linie si am inteles ca a fost o eroare in sistemul lor informatic si ca au fost trimise multe scrisori gresite cu marirea limitei de credit. Tzeapa again.
Peste vreo cateva zile primesc totusi un telefon de la ei si mi se spune ca mi-a fost marita limita de credit cu vreo 25%. Bun si ala.
Am zis ca e o lista lunga de coincidente de incosistenta a comunicarii intre banca si fraier. Pardon, client.
Se pare ca nu.
Socotind ca am salariul marit de vreo 7 luni am zis sa imi incerc norocul la ruleta maririi limitelor de credit. Asa ca aplic again la Raiffeisen (in paralel cu BT evident 🙂 ).
Dupa o saptamana (cat mi s-a zis ca dureaza) am sunat si am inteles ca mi s-a respins marirea limitei de credit. Ma cam asteptam – nu stiu de ce.
Sun sa aflu detalii privind raportul de activitate pentru cardul meu acum o saptamana si ma intreaba – ca de obicei – un operator detalii privind persoana mea si cardul meu Raiffeisen. Toate datele pe care i le-am dat erau corecte mai putin una. Care credeti? Cea in care ma intreba limita de credit. Mi se marise limita cu 136%.
Joi, 19-iulie-2007 la 5:38 pm
eu zic sa renunti la ei, sa nu regreti precum o fac eu …te-ai uitat bine la ce dobanzi practica raifaizanu???
Joi, 19-iulie-2007 la 5:40 pm
Acum ca mi-au dat o marire substantiala (dublare si un pic), ca am o perioada de gratie de 55 de zile si puncte de fidelitate la Vodafone… cred ca o sa mai stau la ei o vreme. Dar ma bate gandul asta, intr-adevar.
Miercuri, 7-mai-2008 la 9:08 pm
DAR TE-AI GANDIT VREODATA CA AI NIMERIT LA O PERSOANA PROASPAT ANGAJATA?SINCER CRED CA EXAGEREZI.POATE MAI EXISTA O ASEMENEA SITUATIE UNA LA O MIE
DAR SIE U SUNT CLIENT SI RASPUNSURILE VIN RAPID IN MAX 2 ZILE, CARDUL INTR-ADEVAR VINE IN 5 CA TB FABRICAT TOTUSI NU VI SE [ARE NORMAL???????????SI LA URMA URMEI RAIFFESEN NU ESTI CHIAR O BANCA NO-NAME, MAI MULT RESPECT VA ROG.sI INCA CEVA,………..DACA ERAI ASA DE SUPARAT PE ACT PRETINZI NU AI FI RAMAS LA EI PLUS CA ERAI INSETAT LA FEL CA TOATA LUMEA DUPA NISTE BANI IN PLUS RECUNAOSTE
Miercuri, 7-mai-2008 la 9:29 pm
„RECUNAOSC” faptul ca aveam nevoie de card ca altfel nici nu ma apucam sa mi-l fac de la inceput.
Problema este ca de doua ori mi s-a raspuns aiurea de doua persoane diferite. Chiar crezi ca am nimerit de doua ori persoane proaspat angajate? Isi schimba Raiffeisen angajatii la 2-3 luni de nimeresc numai „prospaturi”?
O sa iti respect dorinta ta de client (oare?) si am sa le aplic mai mult respect pe viitor 😀
Marți, 16-septembrie-2008 la 2:59 pm
Tocmai am fost fraudat de pe un card Visa electron cu banda magnetica de la Raiffeisen Bank. Cardul a fost clonat in Grecia la singurul magazin din vama (Promahonas) unde am achitat cu cardul. Ulterior ajungerii in tara s-au facut extrageri din cont dintr-o locatie din Thessalonik, pana la epuizarea contului si a limitei overdraft, iar baca Raiffeisen, care a permis acest lucru, nu-si recunoaste responsabilitatea. Desi am precizat ca eram in tara unde am achitari cu cardul la 3 comercianti, am identificat locatia unde am fost fraudat, banca raspunde cu aroganta, prin semnatura d-nei : Paula Finkelstain /Customer Service /Raiffeisen Bank, ca in urma verificarilor (extrem de superficiale si neprofesioniste !!) se certifica ca banii au fost extrasi de la un ATM din Thessalonik in prezenta cardului si a codului PIN (adica a mea) ! Identificatorul extragerilor din cont este : ‘DWDEKANHSOY BRANCH THESSALONIK’ , deci nu poate fi bancomatul unei banci (ATM), care, ar fi purtat identificatorul bancii respective. Cardul Visa Electron, poate fi folosit la comercianti, fara introducerea PIN-ului, cum s-a intamplat si in aceasta situatie. Cu toate acestea sunt adeptul folosirii acestor produse bancare , la care si bancile sa-si asume raspunderi, pentru ca platim comisioane !! Acum asa-zisa ‘anketa’ treneaza de 2 luni fara nici o cooperare din partea lor , au un dispret enorm fata de clienti si de problemele lor cu banca Raiffeisen !!
Duminică, 23-septembrie-2018 la 2:16 am
[…] să pară că nu îmi place nicio bancă și pe toate le critic. Sau, mai rău, că le urăsc. Pe toate. Nicidecum. Băncile sunt necesare. […]