Episoade:
Dupa cum va spuneam in episodul anterior, pe scurt, un nene a dat cu spatele, in ciuda claxoanelor mele, in masina mea.
Fiind trecut prin ceva accidente auto stiam in mare parte procedura. Asa ca m-am dus, a doua zi, la constatarea asiguratorului, asirom.
Dupa cateva telefoane date inteleg ca unicul (!) centru de constatare de accidente pentru asirom e pe Calea Grivitei „langa RAR”. Buuun..
Cand a fost accidentul am avut (ne?)inspirata idee sa ridic capota sa vad daca mai sunt si alte chestii avariate pe acolo insa de inchis nu mai vroia sa se inchida neam.. Am incercat eu mult dar in afara de a-mi luxa degetul mare de la mana dreapta nu am reusit altceva.
Asa ca am parcat la asirom la Grivitei undeva unde sa nu fie o tinta a unui vreun hot bateria masinii sau stiu eu ce putea fura de sub capota motorului. Plus ca trebuia sa am grija sa nu merg prea repede ca sa nu mi se deschida capota in mers. Ea se inchidea insa partial (doar la primul „clic”) nu chiar deloc.
Am observat ca centrul de constatare era combinat si pentru asirom si pentru unita (sau alta firma de asigurare?) insa de bine de rau era mare si avea multe birouri cu omuletzi care dadeau impresia ca lucreaza. De asemenea niste tanti cu microfoane si statie audio mai dadeau cate o dedicatie „domnul sulea este invitat la birou” gen.
M-am intalnit si cu Doru Manea, proprietarul Infoturism, cu ocazia asta, care avea si el o neplacere, insa pe CASCO nu RCA. (cred ca o zgarietura pe o parte a masinii, gasita in parcare). El imi zicea ca asteapta de 3 ore sa fie distribuit la un omuletz ce simula munca (a se citi inspector de dauna).
M-a speriat gandul asta insa cu putin noroc dupa vreo 30 min ma ia in primire un gelat d’asta. Ii insir documentele pe birou, proces verbal de la politie, autorizatie de reparatie, copia talonului masinii vinovate si copia asigurarii RCA. Se uita la ele, ma intreaba de sanatate, cum s-a intamplat, descriu, completez un formular de accident cu schita etc. etc. similar cu cel de la politie.
Mergem la masina si face poze la busitura. Farul, grila, masca…
Pune si bara fata la inlocuire desi era total neatinsa. Eu nu comentez. Interesant e ca ma pune sa ii ridic capota sa pozeze seria caroseriei si numarul de kilometri (la bord).
Imi da o nota de constatare cu reperele de inlocuit si cele de reparat (inlocuire, grila, masca, far, semnalizator fals – langa far, si revopsire sau repozitionare capota – ca sa se inchida).
Asa s-a incheiat ziua 2. Momentan ok..
Luni, 30-septembrie-2013 la 4:55 pm
[…] Doi […]