Teste de personalitate amuzante


Am dat de BBspot citind o leapsa generalizata a lui Iulian Filip. M-a amuzat un pic ideea sa fiu catalogat o extensie (extensie de fisier) dar dupa ce m-am apucat de test mi s-a parut de rahat.

Ulterior am descoperit un test misto (pentru programatori :P )

What language are you?

Si rezultatele (destul de surprinzatoare pentru mine) :

Postat in Haioase, Programare. Etichete: , . 9 Comments »

9 Răspunsuri to “Teste de personalitate amuzante”

  1. Ciupercutza Says:

    Am facut si eu testul (l-am pus si pe blog mai demult).
    Eu sunt un .mpg🙂 Ca-n filme😛

    PS E primul meu comment aici. O sa te mai vizitez, daca nu te superi.

  2. Deea Says:

    Eu sunt un .mpg
    Am facut si eu testul (l-amPS E primul meu comment aici. O sa te mai vizitez, daca nu te superi. pus si pe blo mai demult).

  3. Deea Says:

    Am facut si eu testul (l-am pus si pe blog mai demult).
    Eu sunt un .mpg🙂 Ca-n filme😛

    PS E primul meu comment aici. O sa te mai vizitez, daca nu te superi.

  4. Lady Gaga puss Says:

    LOL nu vad niciun test

  5. Kry_style Says:

    Unde plm.e testu?

    • Andrei Rinea Says:

      E link-ul din corpul post-ului („What language are you?”)

  6. o fetita Says:

    Doamne :))=)))))) ‘unde e testu??’ =))) l-a mancat iepurele…voi vreti test de programator si habar nu aveti sa dati click pe un link…omfg

  7. o fetita Says:

    Which Programming Language are You?

    :D:D:D

  8. asd Says:


Lasă un răspuns

