Impresii BizDays


Am fost la BizDays in ziua a 5-a (ultima) castigand o invitatie de la Sorin Tudor. Ziua a 5-a s-a adresat publicitatii, mai ales in domeniul tehnologiei informatiei.

As incepe cu bilele negre (care sunt mici oricum) ca sa pot sa inchei intr-o nota pozitiva (cu cele albe) :

1. Locuri de parcare cam canci (eu am avut noroc si am gasit loc pentru ca Alex m-a pacalit spunandu-mi ca din Iancului pana la World Trade Center o sa fac cam o ora – o ora juma’ si cand colo am facut 29 de minute). Bineinteles ca nesimtitii au inceput sa dubleze en-gros masinile parcate regulamentar si eu trebuia sa plec din localitate dupa eveniment. In disperare de cauza am tras fundu’ masinii in drum ca sa nu pot fi dublat. A mers.

2. Mancarea a fost nasoala, putina si spatiul de servire MULT prea mic (a se citi tocuri cui infipte in picioarele mele, coate in burta samd). Deranjant a fost ca nesimtitele (au fost majoritare femeile ce sa ii fac) isi umpleau farfuria cu varf cand vedeau ca e putina si mai sunt multi la coada. Normal ca le-a ajuns doar lor si evident nu au putut manca tot si a fost o porcarie inadmisibila. Inadmisibil a fost si ca organizatorii fiind la a 6-a editie stiau de acesti neoameni si nu au luat nici un fel de masura de evitare. De exemplu servire asistata sau suplimentarea cantitatii de mancare..

Repet cele de mai sus nu le consider o problema in sine ci doar mici deranjuri neimportante (mancasem un sandvis bun inainte oricum 😉 ).

Prima activitate a fost o conferinta „sfarsitul publicitatii asa cum o stim noi”.

S-a vorbit despre eficientizarea publicitatii, perfectionarea target-arii. Cum se poate evita ad-skipping.

Serban Ciusca de la ARBOMedia a facut o mica seceneta de teatru cu o oarecare dublura a lui jucata de un actor profesionist realizand ceva inedit (din punctul meu de vedere).

Apoi a fost (pentru mine) un workshop cu un alt domn de la ARBOMedia intitulat (workshop-ul 😛 ) „Come online for the next line” in care am discutat mai multi (nu doar el) despre evolutia in stadii de cate 5-10 ani a publicitatii online. Atat in Romania cat si in lume.

In principal s-a discutat cresterea importantei comunitatilor online (forumuri in general) in advertising. De asemenea o idee notabila a fost si contextualizarea si personalizarea masiva a publicitatii chiar fiind vorba de magazine de pantofi care ar putea, stiind conformatia efectiva a piciorului vizitatorului, sa recomande pantofi care se potrivesc bine pe picior!

In final (atat am apucat sa stau la BizDays din pacate) a avut loc un alt workshop numit „User generated media” in care s-a discutat despre profilul blogger-ilor si au fost prezentate studii reale si serioase despre personalitatea medie a blogger-ului roman. Concluziile care se desprindeau este ca sunt in medie oameni ambitiosi, perfectionisti, deseori suprapregatiti si uneori cam intoleranti.

A fost foarte interesant si imi doresc sa mai particip si pe viitor. Recomand tuturor.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile cerute sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat: