Horror – crash test masina chinezeasca


Asa ceva este inacceptabil. Poate Dacia 1300 era asa de kko dar nici pentru aia nu bag mana in foc. Incredibil.

21 Răspunsuri to “Horror – crash test masina chinezeasca”

  1. proclet Says:

    Cred ca Matizul ar avea rezultate asemanatoare. Am inteles ca este cea mai nesigura masina de pe soselele patriei (asta daca nu incepem sa importam din China), a detronat ruda sa mai mica: Tico.

  2. andreir Says:

    Nu cred ca Matizul / Tico-ul ar scoate asa ceva. Sunt mai mici si RELATIV rigide. Masina aia practic se striveste sub propria greutate (ca nu vine zidul peste ea) – greutatea contribuie mult la comprimarea ei.

    Oricum… inacceptabil.

  3. proclet Says:

    Pai chinezii sunt oricum foarte multi… :))
    Da este inacceptabil.

  4. Iulian Says:

    Incredibil! Nici daca era din carton nu se facea asa. Vb ta, is multi chinezii si isi permit😛

  5. Fiat (cred ca) a innebunit « .. şi să nu uit să aleg un titlu. Ce trebuia să nu uit?! Says:

    […] August 13th, 2007 in Crash test, Auto Dupa ce deunazi publicam o secventa video cu un crash-test al unei masini chinezesti Chery, acum citesc in Capital (versiunea electronica) azi ca […]

  6. Andrei Says:

    Cea mai nesigura masina de pe soselele noastre comercializata in Romania surprinzator nu e Matizul ci Chevrolet Aveo. Am vazut rezultatele pe site-ul euroNcap si am ramas stupefiat.

  7. Marius Says:

    Testele astea sunt o prostie. Sunt luate in calcul dotarile automobilelor care la majoritatea nu sunt standard. Cati romani i-si iau masini cu dotari maxime. Evident ca Chevrolet Aveo are un scor mic. Asta pentru ca nu are airbag-uri laterale sau tip cortina (dar la 11000euro ce vreti). Eu am avut Matiz si acum am Aveo. Daca va-ti lovi frontal cati din voi a-ti vrea sa fiti in Matiz. Si Matizul are 3 stele nu doua ca Aveo. Fiecare masina este buna pentru clasa ei. Evident ca daca te lovesti de un cap de pod poti sa ai si Mergedes blindat ca printesa Diana si tot dai coltul.
    V-am salutat!

  8. Bogdan Says:

    Intr-adevar, Aveo este slaba. Urmariti pe site-ul EuroNCap testele si veti vedea pentru fiecare masina in parte. Cat despre capul de pod (@Marius) iti pot arata C4 lovit de cap de pod, la 100 la ora, exact ca si in cazul testelor NCAP, pe partea soferului. Atat soferul cat si pasagerul n-au patit nimic.

  9. Bogdan Says:

    Later Edit: Mai mult, un C4 vine in dotarea standard cu 6 airbaguri, inclusiv cortine. Si e undeva in jur de 14.000 (plus minus). Bineinteles, eu conduc „o masina de 5 stele”, adica C4. Si sunt super multumit si incantat de ea.

  10. o da Says:

    1300 nu facea asa

  11. Marius Says:

    Bogdan
    35/42/22 Citroen 15/16; 17/26/11 Kalos 6/11; 21/39/19 Aveo 3/15.
    Hai sa explicam ce am scris. Sunt rezultatele testelor Euroncap. Numerele din fata masinei sunt punctele obtinute la: protectia adultilor(locurile fata); protectia copiilor; protectia pietonilor. Cele de dupa masina sunt punctajul obtinut la impact frontal si lateral.
    Dupa cum vezi Aveo a obtinut 15p la impact lateral si doar 3p la impact frontal. Motivul este deformarea anormala a capotei motorului. Motiv pentru care capota a fost modificata la noul Aveo.
    19/31/5 Logan 8/11 si are 3 stele????
    Daca ai observat Citroen a trimis un la teste o masina fara porbagaj (hatchback). De ce nu a trimis sedamul?
    Nu am trecut degeaba Kalosul in fata el este hatchback si a obtinut 3 stele.
    Cum ti se mai pare acum rezultatele. Singurul punct slab la Aveo este capota, si asta doar la testele Euroncap. La testul facut in America si Japonia, Aveo are 5 stele. Si dupa parerea mea ala este mai concludent. In majoritatea accidentelor masina nu se loveste de un cap de pod. De altfel pe afara capetele de pod sunt protejate cu un fel de parapeti tocmai pentru ca masina sa nu intre direct in parapet.
    Sa nu crezi ca tin partea celor de la Chevrolet. Am si un Renault Megane care are 5 stelute, dar daca ma uit pe site a fost testat tot hatchback-ul iar eu am Sedan. De ce marcile europene nu trimit la teste Sedanurile, pentru ca o masina mare inseamna inertie mai mare si scoruri mai mici.
    Cat despre Citroen stai linistit tine de norocul fiecaruia , eu am un coleg care s-a tamponat usor intr-un sens giratoriu si a avut noroc ca nu statea nimeni in fata dreapta ca il facea plat, a ajuns pana la scaun tabla.
    Aveo a fost lansat in 2006 in forma actuala, pana acum nu stiu de nici un caz in care pasagerii din Aveo sa fi patit ceva in accidente. Si crede-ma urmaresc cu interes situatia.

  12. Marius Says:

    A si Bogdan am uitat sa-ti spun, eu am 8 airbaguri la Megane ca este Privilege cu piele si ale tampenii.
    Siguranta tine de sofer. Ca pe strada nu conduc nici stelele de la test si nici airbagurile din masina.

  13. Marius Says:

    Scuze pentru dezacordurile facute. Am scris in graba, am incercat sa corectez dar se pare nu se mai poate.

  14. Marius Says:

    Poate nu am fost foarte clar in explicatiile pe care am incercat sa le dau. Aveo si Kalos sunt una si aceeasi masina. Pe aceeasi platforma. Ce am vrut sa sugerez este ca daca esti putin smecher poti obtine punctaj mare la test. Kalos 3p Aveo 1p

  15. Marius Says:

    Ce parere ai?

  16. Marius Says:

  17. Marius Says:

    Si uite ca sa nu zici ca sunt rau:

  18. Marius Says:

  19. Marius Says:

    Ei ce parere mai aveti acum fata de testele EuroNcap?
    Stiu bunici care conduc o rapandula de Dacia 1300 si in afara de un far spart sau o bara indoita (am spus bine ca este de tabla daca va mai aduceti aminte) nu au avut alte probleme. Cei drept uni nici nu stiu ca masina lor are si treapta a 4-a. Sistemele moderne de siguranta sunt facute in principiu ca masina sa coste mai mult. Daca nu credeti ganditiva cati oameni bogati cu masini scumpe au parasit aceasta lume in accidente auto.

  20. hime Says:

    uimitor…eu sigur nu o sa o cumpar !

  21. anonim Says:

    totusi unele sisteme ajuta dar in principal conteaza rezistenta caroseriei am vazut pe youtube un crash test la o masina chinezeasca s-a facut masina ca un burduf acolo nici cel mai avansat sistem nu te mai scapa la megan unde sunt 5 stele? pe parbriz nu are voie sa apara o crapatura cat de mica dar coloana de directie ? s-a deplasat urat nici nu era cine stie ce viteza 70 la ora viteza de crash test


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: