Reforma in justitie…


Eu nu am aer conditionat in masina… Asta e… Sa zicem ca oricum eram eu friguros si niste caldura nu ma omoara, pe bune. Buuun … insa prefer sa ma imbrac mai comod cand e f. cald iar locul de munca sa zicem ca imi permite sa vin in tricou, bermude si sandale.

Am fost azi la Curtea de Apel Bucuresti sa iau pentru tatal meu o hotarare judecatoreasca si am fost foarte surprins cum sub nici o forma, pe la nici o intrare in cladire nu mi s-a dat voie de catre gardieni pe motiv ca nu am tinuta corespunzatoare…

Ca „in sala de judecata nu va puteti prezenta oricum..” – „Dar merg la arhiva dom’le!!” (i-am zis eu)… „Imi pare rau nu am ce sa va fac”. Evident, pentru ca nu aveam nimic de pierdut am intrebat si daca nu inchiriaza vestimantie potrivita (restaurantele in vest care obliga tinuta decenta pun la dispozitie vestimantie de inchiriat). Raspunsul vi-l inchipuiti nu trebuie sa vi-l mai zic.

MORALA : S-a facut reforma in justitie… Acum suntem la standarde europene si nu mai trebuie perfectionat nimic. Acum justitia e perfecta. Nu haina face pe om si macar puteati sa puneti limitarea la salile de judecata nu si la arhive / registraturi etc.

Tineti minte sa nu aveti sandale sau pantaloni scurti ..

Publicat în Haioase, Statul român. Etichete: , . 6 Comments »

6 răspunsuri to “Reforma in justitie…”

  1. albastra Says:

    Probabil asta a fost intreaga reforma in justitie: restrictionarea celor in pantaloni scurti.. :))… nimic bun… sunt fff dezamagita de legislatia romana. ink o data mi se demonstreaza k cel mai potrivit citat e: tara arde, baba se piaptana.
    ps: ti se mai pregateste un set de intrebari ( sper :))) )

  2. andreir Says:

    Maine o sa vin la costum sa fiu sigur. Insa nu stiu pe ce parte sa imi pieptan parul (apropos de vorba ta) sa nu ma respinga iar… Si ce culoare sa aiba cravata?

    Offf…… 😦

  3. albastra Says:

    doamne fereste sa ai cravata roz 😦
    si nici cresta sa n`ai….
    dak se poate, o carare pe dreapta :)) 8-> si cravata cu dungi late albe, si dungi inguste negre :-B
    multa bafta, iti tin pumnii :)) astept sa ne zici dak au mai gasit nereguli… :))
    si ai grija la cum mergi, sa nu cumva sa le pari suspect, cum ziceam… good luck! 😉

  4. albastra Says:

    e? te`au primit sau nu azi? spune, k ne tii in suspans 😀

  5. andreir Says:

    Mmmm… poate ca m-ar fi primit insa pe la Universitate mi s-a desirat + rupt cureaua de alternator si a trebuit sa ma tarasc acasa 😦 😦

    Tomorrow is another day…. Iar azi o sa mor de cald in pantalonii astia lungi si in pantofi.

    Maine ma duc cu metroiu si cu un cutit la mine sa fiu mai convingator 😡

  6. albastra Says:

    mare grija sa nu se strice si metroul :))))
    ti`as putea face rost de arme albe :)) k sa nu te mai kinui cu cutite….
    roaga`te sa termini maine, k sa nu mai fii nevoit si vineri sa te plimbi tot asa 😉


Lasă un răspuns

