Tatal meu are o Dacia Papuc la care face CASCO la Ardaf de 3 ani fara nici un incident. A tot beneficiat de reduceri, totul bine si frumos pana cand a avut o aripa infundata cu bara zgariata (un pom nu s-a dat la o parte cand trebuia sa se dea 😛 ).
Ok, avem CASCO, nu ne-om stresa prea tare. Faza 1 : sunam la ei, Ardaf si intrebam ce service-uri deconteaza direct (pentru usurinta si simplitate). Cica „pentru marca Dacia nu avem nici un service cu decontare directa”. Muscam momeala si duc masina la mecanicul meu care o repara in cam 5,7 milioane.. cu toate cele se duce in 6 milioane dauna (inlocuit aripa, vopsit, antifonat, montat (bara fiind foarte usor zgariata am lasat-o pe masina).
Buuuuuuun… depun toate actele la Ardaf si intreb cam in cat timp voi primi banii (fabuloasa suma de 6 milioane lei) si mi se zice „cam in 3 saptamani”… Ookkk n-ar fi prea mult.
Astept 3 saptamani. Nimic.
Si mai astept vreo saptamana… nimic.
Ma enervez si sun la ei. A… ca cica nu v-ati programat la despagubire si implicit nici nu v-am procesat dosarul.. „CUUUMMM??!” (reactia mea). „E de datoria dvs. sa sunati sa va programati la despagubire. Si acum ca suntem foarte ingreunati cu daunele va putem programa abia peste o luna”. Simt o nevoie puternica sa o strang pe vaca de gat dar inca nu s-a inventat serviciul aditional de strans de gat prin telefon. Eu as plati pentru un asemenea serviciu.
Ma pun pe studiat contractul CASCO poate scria de chestia asta pe vreundeva cu font de dimensiunea 4 sau rezulta implicit de undeva. Aiurea, nu rezulta de nicaieri. O sun pe directoarea agentiei Mosilor la care am lucrat colaborator vreo 2 ani (in studentie, incercand sa mai fac un ban) o rog frumos sa ma ajute si pe mine cu ceva ca deja nu mai era o problema de bani ci de bataie de joc. Semievident o doare dorsal de problema mea si zice ca nu are ce face.
Ma enervez (mai tare) si ma duc la sediul central Bucuresti, din Primaverii si incep sa discut pe acolo cu toanta de la telefon care imi tot zicea ca e o simpla executanta si nu e vina ei. O intreb cine e responsabil si imi zice ca directorul de daune. Tip o vreme la paznic sa imi faca legatura la director si dupa vreo ora obtin o intrevedere cu director. Ii vorbesc frumos, de problema, ii zic ca am nevoie de bani ca platesc credite (ma rog, rata la card dar aveam bani 😛 ) si imi zice frumos ca a doua zi de lucru o sa am banii. A doua zi de lucru (luni) ma suna chiar el si imi spune ca am banii in cont.
Fericit ma duc si verific la banca! Ieiii….. banii sunt in cont… doar ca lipsesc vreo 1,2 milioane 😦
Cine mai avea putere, nervi si timp sa se intoarca la ei sa faca gat ca lipseste 1,2 milioane.
Ei bine asa trateaza Ardaf un fost colaborator, cu contract CASCO fara dauna timp de 3 ani si care face in sfarsit o dauna de 6 milioane lei?
MORALA:
FUGITI DE ARDAF!!!!!
Luni, 7-mai-2007 la 10:07 pm
serviciul aditional de strans de gat prin telefon,ar rezolva si lipsa locurilor de munca.nu am dreptate?vaci si boi sunt slava domnului din belsug.aparatul si serviciul mai lipsesc.
Joi, 15-octombrie-2009 la 7:35 pm
esti un papagal nu stii despre ce vorbesti mai documenteaza – te
Joi, 15-octombrie-2009 la 7:38 pm
la cati tampiti am intalnit si scuza – ma din astia care se tin tare
Luni, 26-iulie-2010 la 5:46 pm
asa e .feriti-va de ardaf.sunt asigurata de mai multi ani la ei, cu casco, dar si cu o polita caminul.stupoareȘgasesc masina avariata in parcare.anunt. se face constatarea, se trimite documentatia la judet,masina o duc la service-ul indicat de ei.apoi, astept.masina e gata.nu pot s-o ridic urmare a faptului ca nu s-a primit acceptul de plata catre service.intreb motivul.Aflu.Simplu,la plata celei de-a 2-a rate am intarziat cu 18 zile,permis ar fi fost doar 15.deci,cica nu mai sunt asigurata.buuunnn.dar dupa acea rata platita cu intarziere(singura de-altfel din multi ani respectiv 3 de casco si vreo 7-8 de caminul,pe considerent de boala) am mai platit inca 2 rate de 500 lei…in conditiile in care cica…nu eram asigurata.Inteleg din asta ca am platit acea rata a doua si inca urmatoare 2 fara ca eu sa am o asigurare valida?sau mi-au fost incasati banii sa fiu lasata cu impresia ca sunt asigurata?
Luni, 7-mai-2007 la 11:47 pm
Dar cat ar costa? Reduceri pentru cantitati mai mari ar fi?
Am lista mare de oameni de strans de gat..
Vineri, 16-noiembrie-2007 la 2:21 pm
Tocmai am studiat piata sa vad unde e mai ieftin RCA. Si ghici unde? Tocmai la ARDAF 🙂
Ma gandesc ca in privinta asta n-am ce pierde. Merg unde e mai ieftin. Dar vai de cel pe care-l lovesc. E treba lui si a statului care te obliga sa faci asigurari chiar daca ai casco.
Vineri, 16-noiembrie-2007 la 2:59 pm
Vai si de tine daca ARDAF nu il poate despagubi sau il despagubeste insuficient si te poate da in judecata. Doamne fereste! Nu doresc nimanui.
Miercuri, 5-decembrie-2007 la 4:39 pm
să ştii că se comportă normal ardaf, dacă e să luăm în calcul şi celelalte servcii de la noi din ţară.
la accidente minore, se rezolvă deobicei la mica înţelegere între părţile implicate. dar vai şi amar când se lasă cu daune grave.
Marți, 18-decembrie-2007 la 10:51 am
asa este romanul se uita unde este mai ieftin fara sa se gandeasca k la preturile care le au nu mai au capacitatea de a onora daunele . de asta cumparam si produse chinezesti , k sunt ieftie si ‘bune’ , cum ar spune un coleg al meu diferenta dintre ivory si philips esimilara cu cea dintre ardaf si omniasig spre exemplu. drive safely…
Vineri, 6-noiembrie-2009 la 4:58 pm
da, sigur, k omniasig e miezul din dodoasca. am avut dauna totala si am trecut prin focurile iadului ca sa-mi iau banii de la ei.
Marți, 16-noiembrie-2010 la 6:10 am
Eu am auzit de la cineva care a avut probleme cu omniasig, deoarece cel care la lovit avea asigurarea la omniasig MM si NU ia platit NICIODATA DAUNA. Si a trebuit sa-si repare singur masina.
Joi, 20-decembrie-2007 la 8:37 pm
ok,ardaf sux,eu sunt client bcr de vreo doua asigurari incoace..mare rahat…sunt ferm convins ca ar trebui sa ne orientam strict pe ieftineala apropo de rca-uri…toate sunt niste mizerii when it comes to dat banutii,trust me!! aaa,bcr mi- a dat o pelerina de ploaie CADO !!! super,nu..?
Vineri, 28-decembrie-2007 la 11:10 am
intr-adevar, ardaf e cea mai ieftina pentru rca, am studiat si eu anul asta, caci de 4 ani incoace am tot platit la omniasig si rca si casco….daca diferenta dintre sume n-ar fi fost mare as fi ramas in continuare la ei si cu rca, daar…raman in continuare client omniasig pt casco, am avut incidente (am gasit masina in parcare cu zgarieturi mari, aripi lovite, furt roata rezerva, ca doar traim in Romania) si vreau sa va spun ca au fost foarte prompti in procesarea dosarului de daune, n-am scos nici un ban din buzunar pt reparatii chiar daca reparatia s-a facut inainte de finalizarea dosarului; desigur in anul precedent incidentului meu nu mi-au mai dat reducere, insa atunci cand nu au fost incidente am beneficiat de reducere…..
Vineri, 28-decembrie-2007 la 2:08 pm
super cool siteul
Joi, 3-ianuarie-2008 la 12:00 pm
andreir Says:
Vai si de tine daca ARDAF nu il poate despagubi sau il despagubeste insuficient si te poate da in judecata. Doamne fereste! Nu doresc nimanui.
Bullsh|t ! Poate sa ma dea in judecata cat vrea, ma doare in bascheti, eu sunt acoperit ptr ca firma in cauza a fost agreata de CSA, iar statul roman garanteaza cu reasigurarea societatii in cauza … deci nu este deloc treaba mea cum te descurca el cu ARDAF !
irina Says:
marţi, 18-decembrie-2007 at 10:51 am
asa este romanul se uita unde este mai ieftin fara sa se gandeasca k la preturile care le au nu mai au capacitatea de a onora daunele
Te-ai trezit vorbind, dar ai uitat sa scrii romaneste ! Ia vezi cum reusesti prima oara sa iei niste lectii de scriere, si apoi sa ne inveti pe noi cum e sau nu e romanul si la ce se uita el ! Am fost asigurat pana acum la Omniasig timp de 6 ani, timp in care nu le-am facut nici o dauna, anul acesta cand m-am dus la ei si i-am intrebat de o reducere ceva, au strambat din nas ca ar merge cu conditia sa imi fac si un CASCO gras la ei … sa fie sanatosi … si eu ca un roman unde a fost mai ieftin m-am uitat si tot acolo am si platit. Cu ARDAF inainte.
Luni, 7-ianuarie-2008 la 1:03 pm
nu stiu unde ai fost tu ,dar la omniasig pt 6 ani fara daune primesti 40 % reducere si in niciun caz nu te obliga sa faci casco . ne mai auzim cand o sa cada in groapa ardaful. in ceea ce priveste scrisul meu o prescurtare cum ar fi ‘k’ in loc de ‘ca’ nu constituie o greseala gramaticala…esti prost…informat
Vineri, 6-noiembrie-2009 la 5:03 pm
se referea la „preturile care le au”. corect in limba romana e „preturile pe care le au”. il mai faci si prost, inteligenta suprema.
Sâmbătă, 12-ianuarie-2008 la 2:38 pm
Draga Irina daca nu esti angajata Ardaf sigur ai vreun neam acolo ca pre ii lingi in fund .Mai invata putin si vezi ca tarifele RCA nu au reduceri la cerere ci trebuie respectate.Daca nu ai bani destui ori stai acasa ori cauti cel mai mic pret.Vrei sa fi si cu pula in cur si cu sufletul in rai?
Nu prea merge.Vezi ca Ardaf are datorii foarte mari la servisurile auto si cand acestea aud de Ardaf isi fac cruce si te pun sa le platesti reparatia si dupa acea sa recuperezi de la ei.Cred ca meriti sa vezi pe pielea ta.
PA
Marți, 15-ianuarie-2008 la 10:02 pm
Statul roman nu garanteaza despagubirea daunelor produse de nici unul dintre asiguratii RCA ai vreunei societati de asigurare, deci statul roman NU REASIGURA NIMIC.
In alta ordine de idei FPVS(fondul de protectie al victimelor strazii) asigura despagubirea doar in cazul in care vinovatul nu se cunoaste sau in cazul in care acesta a fugit de la locul evenimentului sau acesta nu are RCA .
Marți, 15-ianuarie-2008 la 10:07 pm
In alta ordine de idei, peste limitele de asigurare stabilite diferentiat pentru fiecare an calendaristic, vinovatul poate fi obligat la achitarea despagubirii chiar si daca are o polita RCA. Asta ca sa nu mai vorbesc de faptul ca peste Valoarea Maxima a Despagubirii calculate cf. normelor CSA, vinovatul plateste totdeauna diferenta de despagubire.
Vineri, 18-ianuarie-2008 la 6:20 pm
bai in primu rand sunteti boii si vaci uneledintre voi la ardaf nu se face asa ceva
Duminică, 20-ianuarie-2008 la 12:17 pm
in martie 2007,cand s-a intimplat cazul -tender era -mare si tare la ardaf de atunci poate s-au mai schimbat lucrurile,nu ?
Vineri, 25-ianuarie-2008 la 2:00 pm
Traiasca Ardaful , ca mi-a facut praf ficatul, de nervi ! Am patit un necaz am fost teoretic eu de vina ca nu am acordat prioritate unuia care mergea noaptea cu farurile stinse si nu l-am vazut, trecem peste am CASCO la Ardaf tot de vreo 3 ani fara incidente zic e ok nu ma stresez ! Masina mea lovita in lateral spate aripa spate usor indoita roata indoita din punte(lovitura a fost i roata) si bara spate sgariata putin . Duc masina la service (La Renault asta este alta poveste si cu mancatorii astialalti mici de ficati si nervii pe banii nostrii) dupa lupte seculare care au durat cam o luna jumatate e gata masina mea !!! Ma rog anainte am urmat toti pasii cu dosar de dauna , constatare etc . ma duc la service imi da factura(cam 120 milioane in lei vechi) si cu anexa sa ma duc la ARDAF sa-mi dea acceptul de plata si apoi sa revin sa-mi ridic masina din service . Bun, gandesc eu in cateva ore am masina . ( In aceeasi perioada un amic al meu tot cu Renault a avut accident tot el de vina a reparat masina la acelasi service cu mine, a lui a fost gata cu vreo 2 zile mai repede avea CASCO la alta firma de asigura (nu zic nume sa nu se creada ca fac propaganda) in 3 ORE a avut acceptul si a luat masina din service ) Bun zic in trei ore poate am si eu acceptul tinand cont ca amicul avea si valuare mai mare la dauna. Se rezolva usor la mine . Asa credeam eu ! Uitasem un amanunt ! Eu eram asigurat la ARDAF ! Ce a urmat ? In prima faza cand am mers in ziua aceea au zis ok nici o problema in 3 zile va sunam sa veniti dupa accept ! In trei zile ? Ma gandesc eu de la trei ore cat speram eu era diferenta cam mare , dar asta e zic astept telefon . Trec trei, patru, cinci PAUZA la telefon ! Ma duc la ei sa vad poate mi-au pierdut nr de tel, poate nu au platit factura si nu mai au de pe ce sa sune ! Ajung acolo il caut pe tipul de la daune care se ocupa de dosarul meu NU ESTE ! Fac rost de nr lui de tel , il sun RASPUNSUL LUI : Pai dosarul a fost trimis la Bucuresti pt ca ce depaseste 100 mil se aproba numai la Buc. si apoi cand a ajuns dosarul la Buc. s-a constatat ca lipsea un raport de la geometrie roti pe care cei de la service au uitat sa-l ataseze ( ii injur in gand pe cei de la service ) si intreb in noile conditii cand sa ma astept sa primesc si eu acceptul acela o data . Raspunsul peste alte 3-4 zile !!! Bun zic sunt ghinionist ma resemnez !! Trec alte 3 -4 zile telefonul nu mai suna (vorba cantecului) , Ma duc iar la ei la sediu , unde il gasesc in sfarsit pe tipul(il mai cautasem de vreo 2 ori, si il sunase.m de vreo 3 fara sa-mi raspunda) ce se ocupa de dauna mea si incepe cu vrajeala ca nu stiu ce figuri au facut aia de la buc. ca nu stiu ce chestie a fost cu puntea cu geometria ca trebuia , ca nu trebuia, ca nu stiu ce (n-am inteles nimic ,si nu sunt chiar tare de cap, ideea era ca era un frecus intre ei din teritoriu si cei din centrala si cine pica la mijloc ??? normal ca eu clientul) ca val pagubei depaseste 40%din valuarea asigurata a masinii ???evaluata de ei pe la 6000.euro(Clio din 2005) , ideea era ca sa mai platesc eu o rata la CASCO si se rezolva fara problema ! Am platit si il intreb cand se intampla minunea ! Zice in cel mult 2 zile va sun !! OK zic hai ca parca se intrevede un CER SENIN (cum e sloganul lor) Trec iarasi 2 zile ma duc la ei pt ca telefonul tot nu suna ! Iarasi aceeasi vrajeala ca cei de la buc. au facu, n-au facut nu au trimis e-mail ca el n-are nici o vina , concluzia ca o sa ma sune el cand primeste e-mail-ul sa ne intalnim ca nu este de dat decat o hartie simpla(incearca el sa ma linisteasca , adevarul e ca dupa atatia nervii si atata birocratie si atata timp imi imaginam ca acceptul asta de plata imi vine cu un tir de hartie ) cu care sa ma duc eu in service sa-mi ridic masina . Cand scriu aceste minunate randuri au mai trecut 2 zile (in total mai bine de 2 saptamani), fara ca telefonul sa sune sau ca acceptul sa vina, nu in trei ore asa cum speram eu si cum dealtfel se intampla la alte societati de asigurare , dar sa fim optimisti si sa privim increzatori CERUL SENIN ! Traiasca ARDAF-ul din nou !
Miercuri, 28-iulie-2010 la 7:50 pm
gramatica asta…….
Miercuri, 28-iulie-2010 la 7:52 pm
ce naiba ai facut la orele de limba romana?
Vineri, 25-ianuarie-2008 la 2:58 pm
Eu care am fost plimbat doo luni la rand… ce sa mai zic? Cele doua saptamani sunt subtiri…
Joi, 10-aprilie-2008 la 9:39 am
Sint un, de acum, fost client(asigurat) ARDAF.
Am avut printre alte poilite si una caminul.
Citiva ani buni(cam 7 la numar) nu am avut nici o problema.
Cind a aparut o dauna au aparut si problemele cu modul de calcul al daunei – mi s-a comunicat o suma fara o justificare a modului de calcul, un deviz de calculatie. La solicitarea mea de a obtine un astfel de deviz mi s-a spus ca e un document din dosar si nu pot nici sa-l vad nici sa-l primesc.
M-am prezentat la sediul central(din Primaverii) si am solicitat o audienta la d-l director generel, audienta care mi-a fost fixata peste citeva zile la ora h. Merg eu cu 15 minute inaite, pentru a nu intirzia, si astept, si astept, trece 1/2 de ora, si nu se intimpla nimic, fiind linga biroul d-lui director auzeam prin perete discutii telefonice si directe depre diverese probleme personale , deci d-l director erea ocupat nu avea timp pentru o dicutie, pe care dinsul o programase ca date si ora, cu o persoana care contribuise cu un procent la salariul-oare cit o fi ?- domniei sale.
Nu va mai mirati de comportamentul salariatilor acestei asociatii de furat banii de la oameni caci PESTELE DE LA CAP SE IMPUTE’
Sa le dea domnul clienti citi merita adica ZEROOOOOOOOO.
Luni, 14-aprilie-2008 la 9:00 am
varzaaaaaaaaaaaaaaa cei mai jegosi din lume hoti cu papion si diplomatii ieftine de 2 bani
Luni, 14-aprilie-2008 la 9:03 am
de 2 luni am masina in servicemasina terminata si nesimtiti nu imi dau acceptul pe motiv ca se analizeaza doosarul si este o frauda cauta nod in papura ,i-am deranjat probabil ca am fost prea insistenta cu telefoanele.Am vorbit cu un avocat le fac o notificare si ajung in tribunal cu ei sa imi plateasca daune
in special ca masina este pe firma ,sa-i vedem atunci pe nesimtiti,bine ca ati deschis voi pagina asta ca altfel o faceam eu 🙂
Luni, 14-aprilie-2008 la 9:05 am
aaa am uitat masina este noua are 6 luni si ma lovit unul in parcare mi-au rectificat bara mi-au revopsit-o si pe fata mi-au schimbat-o,probabil asteapta altii fraierii sa faca asigurarii ca sa poata sper eu……la naiba…oare imi mai vad eu masina ….:(
Miercuri, 16-aprilie-2008 la 4:15 am
aceeasi problema o am si eu alexya masina firmei lovita in parcare asteptat 3 luni sa vina piesa si sa fie reparata din noiembrie 2007 am reusit sa am masina gata pe 29 ian 2008. Dupa ce am depus toate actele la dosar mi-au spus ca dureaza 20 de zile lucratoare pana se face plata iar pe factura emisa de cei de la service se mentioneaza penalitati pentru intarzierea platii. Astfel am achitat factura deoarece nu puteam sa astept inca o luna pana se facea plata de catre cei de la ARDAF. Au invocat acelasi motiv ca si la tine „analizam dosarul pentru ca ni se pare suspect accidentul”. Ieri am fost la sucursala Bucuresti sa vad daca pot sta cu cineva de vorba…am avut o intalnire cu directorul comercial si mi-a promis ca in 24 de ore am un raspuns….dar, nimic. Maine ma duc la sediul din Primaverii iar daca nici acolo nu gasesc pe cineva responsabil o sa apelez la cei de la presa si televiziune. Dupa mine este cea mai buna solutie.
Joi, 17-aprilie-2008 la 1:43 pm
imi pare rau sa va informez ca nu se mai poate astia de la ardaf sunt niste ticalosi de prima mana am fost peste tot in primaverii pe la toti mai mari ,daca stai de vb cu directorul de la daune moldovan pe numele sau parca ….ai impresia ca este un parvenit de om serios.Eu gata m-am decis maine merg la un executor judecaotresc si le fac o notificare daca nu imi vor raspunde la aceasta notificare ii dau in judecata si le cer si daune ptr ca masina este pe firma si firma nu poate functiona asa ca ori ii dau in judecata si le cer daune ori altfel nu mai am nici o s[peranta ,insa de un lucru sunt f f f sigura adio asigurare pe veci.pupici
Joi, 17-aprilie-2008 la 1:47 pm
auzi tu am masina noua de 6 luni si de 2 luni nu am mai mers cu ea iti vine sa innebunesti,serios.o sa fiu cea mai fericita cand or sa falimenteze astia si nu o sa ne mai prosteasca asa.atunci va anunt ca dau de baut
Vineri, 18-aprilie-2008 la 4:06 pm
daca vrei mergem impreuna!!!!!! eu sunnt deja in faza de ai da in judecata in acelasi timp o sa chem presa ca sa analizeze problema. Ma poti contacta la florin.dumitru@sol4eve.com daca doresti sau este cineva interesat sa facem echipa pentru a ne rezolva problema cu cei de la ARDAF.
Luni, 21-aprilie-2008 la 10:16 am
facem, facem,dar eu am vb si cu cei de csa si acum le trimit prin emai o cerere de nemultumire privind aceasta societatet si bine ar fi sa o faci si tu si sa o trimiti prin email apoi mai vedem adresa este office@csa-isc.ro,florine da-i bataie ca astia vor numai inscrisuri.si apoi mai vb sigur ca vreau sa facem echipa sa ne rezolvam problemele astea de care ne-am lovit asa aiurea
Luni, 21-aprilie-2008 la 8:15 pm
se pare ca ma urmaresti :)) …la csa am trimis mesaj in data de 08/04/2008 si inca mai astept raspuns. Azi am vorbit cu o doamna de la csa care mi-a promis ca o sa primesc raspuns de la colegii care se ocupa de relatii cu clientii… asta in urma unei tentative de a intra in audienta la presedintele csa. M-am hotarat inainte sa-i dau in judecata sa trimit echipe de filmare si ziaristi impreuna cu avocatii pe traseul parcurs de mine. Cum am raspunsul de la csa te anunt pentru ca suntem in aceeasi situatie
Sâmbătă, 26-aprilie-2008 la 7:04 pm
Nici Omniasigul nu e mai breaz.
In afara de experienta mea neplacuta cu ei… lovit de o tanti taximetrista cu mult tupeu mi-a dat RCa-ul sa”ma spal cu el pe cap” baiatii de la Omni aveau un aranjament cu un service minunat cu tarife pe masura… asa ca daca am vrut masina a trebuit sa platesc diferenta dintre cat acopera ei… 10% respectiv ca masina avea 9 ani si o luna. Procesul… a avut ca rezultat respingerea intrucat „actiunea a fost prematur introdusa”
Asa ca parerea mea este ca toti astia sunt niste mari nesimtiti.. indiferent de nume.. nici Tiriac nu sunt mai breji.
Si apoi am mai primit si un mesaj pe mail pe care vreau sa il impartasesc cu voi.
Atentie la asigurarea Casco
Dragii nostri,
Va supunem atentiei un caz legat de asigurarile casco in
speranta ca putem ajuta la evitarea unor astfel de situatii. Este legat
de compania Omniasig! Sa va povestim ce am patit acum ceva vreme…am
facut casco la masina, am dat in jur de 15 milioane atunci, un
domn(reprezentant Omniasig) a fotografiat masina, a completat dosarul,
a
luat banii, am semnat; toate chiar la sediul Omniasig. Toate bune si
frumoase. Pana am gasit masina lovita. Aici a inceput bataia de joc a
celor de la Omniasig. Am facut constatare, ne-au spus sa bagam masina
intr-un service agreat, ca e ok. Zis si facut. Doar ca nu am mai putut
sa o scoatem de acolo decat pe banii nostri. Justificarea a fost
urmatoarea: domnul care a facut dosarul(angajat Omniasig!!!) nu a facut
suficiente poze. Deci la dosar nu exista poze, si nu au de unde sa stie
ca masina nu a fost lovita inainte. De aici adio despagubire. Am vorbit
cu nenumarate persoane la Omniasig. Toti foarte obraznici, toti ne-au
spus ca nu cu ei am semnat, ca e vorba de alta divizie decat cei de la
daune, ca nu e vina lor ca nu s-au facut poze suficiente. Ca si cum noi
am platit unei persoane fizice, si trebuie sa o identificam…De cateva
ori ni s-a inchis telefonul. Pur si simplu. Romaneste.
Multumim mult domnului Mihai Ana, angajat Omniasig, care ne-a
ajutat sa pierdem 35 milioane.
Sper sa reusim sa-i raspundem cu aceeasi moneda, si sa-l ajutam
la randul nostru sa piarda macar ceva clienti.
PS: am uitat sa mentionez ca am trimis si mail-uri la ei…nu a
raspuns nimeni.
Va multumim!
Cristi Iorga
––––––––––––––––––––––––
Salut,
Pot sa confirm ceea ce ai patit tu cu Omniasig. Eu am o aventura
si mai mare cu ei si am ajuns sa ii dau in judecata.
Anul trecut in aprilie am plecat in Statele Unite pentru 3
sapatamani. Am facut o asigurare de sanatate pentru calatorii externe
la
Omniasig asa cum se procedeaza si este de altfel obligatoriu. La
incheierea politei am optat pentru suma maxima de despagubire,
respectiv
15.000 Euro, tinind cont ca preturile la serviciile de sanatate in USA
sant destul de piperate.
Spre ghinionul meu, cand ma aflam undeva in Grand Canyon , am
mancat „junk food” si am facut o criza de bila pe la 2:00 noaptea. Am
sunat la 911 deorece durerea era insuportabila si am ajuns la spital.
Nu
a fost ceva grav dar am avut o zi de spitalizare acolo. Am platit din
buzunarul meu 500 USD cheltuielile spitalului, urmand sa primesc prin
posta cheltuilile de transport cu salvarea.
Cand am ajuns in tara , am gasit in posta facturile de la
transportul medical in valoare de aprox. 3,000 USD.
Am intocmit si depus dosarul de despagubire la Omniasig in 12
mai 2007.
2 luni mai tarziu am sunat sa intreb ce se intampla deorece
primeam in posta scrisori de somatie de plata de la NHS din Statele
Unite. Cei de la Omniasig , imi spuneau la telefon ca nu stiu care este
stadiul dosarului si ma vor contacta ei. In cele din urma la sfarsitul
lunii AUGUST am primit in posta un raspuns sec pe o pagina de la
Omniasig prin care ma instiintau ca au REFUZAT despagubire, deorece, in
urma EXPERTIZEI MEDICALE au stabilit ca eu eram bolnav de o afectiune
biliara inainte de a pleca in strainatate, drept pentru care se pot
prevala de un articol din polita care excepteaza despagubirea in acest
caz.
Am ramas siderat de faptul ca se poate face o EXPERTIZA MEDICALA
in Romania fara ca doctorul care o efectueaza sa vada pacientul.
Am contactat Omniasig prin avocatul meu si dupa inca cateva luni
de schimbat hartii si amanari am hotarat in Decembrie 2007 sa ii dau in
judecata. In acest moment exista un dosar pe rol la Judecatoria Sector
1
care deja a avut vreo 2 termene iar cei de la Omniasig nu s-au
prezentat.
Ideea este ca in cazul de fata eu nu doresc ca ei sa-mi
plateasca mie personal ceva. Doresc sa achite facturile catre NHS care
sant scadente de 9 luni de zile.
La momentul cand Omniasig mi-a tras aceasta TZEAPA romaneasca,
eu nu eram un client oarecare. Firma mea platea la Omniasig , polite
Casco la aceea data in valoare de aprox. 6,000 Euro/an. Va dati seama
ca
am reziliat toate contractele cu ei inca de anul trecut.
O asemenea nesimtire nu am pomenit la o companie care se vrea
serioasa.
Ai acordul meu sa distribui acest mail tuturor celor carora
le-ai distribuit si problema ta.
OMNIASIG ISI INSEALA CLIENTII !!!!
PSprijina copacii – esti sigur(a) ca e nevoie sa printezi acest
e-mail?
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––-
Atentie la asigurarea Casco
Dragii nostri,
Va supunem atentiei un caz legat de asigurarile casco in
speranta ca putem ajuta la evitarea unor astfel de situatii. Este legat
de compania Omniasig! Sa va povestim ce am patit acum ceva vreme…am
facut casco la masina, am dat in jur de 15 milioane atunci, un
domn(reprezentant Omniasig) a fotografiat masina, a completat dosarul,
a
luat banii, am semnat; toate chiar la sediul Omniasig. Toate bune si
frumoase. Pana am gasit masina lovita. Aici a inceput bataia de joc a
celor de la Omniasig. Am facut constatare, ne-au spus sa bagam masina
intr-un service agreat, ca e ok. Zis si facut. Doar ca nu am mai putut
sa o scoatem de acolo decat pe banii nostri. Justificarea a fost
urmatoarea: domnul care a facut dosarul(angajat Omniasig!!!) nu a facut
suficiente poze. Deci la dosar nu exista poze, si nu au de unde sa stie
ca masina nu a fost lovita inainte. De aici adio despagubire. Am vorbit
cu nenumarate persoane la Omniasig. Toti foarte obraznici, toti ne-au
spus ca nu cu ei am semnat, ca e vorba de alta divizie decat cei de la
daune, ca nu e vina lor ca nu s-au facut poze suficiente. Ca si cum noi
am platit unei persoane fizice, si trebuie sa o identificam…De cateva
ori ni s-a inchis telefonul. Pur si simplu. Romaneste.
Multumim mult domnului Mihai Ana, angajat Omniasig, care ne-a
ajutat sa pierdem 35 milioane.
Sper sa reusim sa-i raspundem cu aceeasi moneda, si sa-l ajutam
la randul nostru sa piarda macar ceva clienti.
PS: am uitat sa mentionez ca am trimis si mail-uri la ei…nu a
raspuns nimeni.
Va multumim!
Cristi Iorga
––––––––––––––––––––––––
Salut,
Pot sa confirm ceea ce ai patit tu cu Omniasig. Eu am o aventura
si mai mare cu ei si am ajuns sa ii dau in judecata.
Anul trecut in aprilie am plecat in Statele Unite pentru 3
sapatamani. Am facut o asigurare de sanatate pentru calatorii externe
la
Omniasig asa cum se procedeaza si este de altfel obligatoriu. La
incheierea politei am optat pentru suma maxima de despagubire,
respectiv
15.000 Euro, tinind cont ca preturile la serviciile de sanatate in USA
sant destul de piperate.
Spre ghinionul meu, cand ma aflam undeva in Grand Canyon , am
mancat „junk food” si am facut o criza de bila pe la 2:00 noaptea. Am
sunat la 911 deorece durerea era insuportabila si am ajuns la spital.
Nu
a fost ceva grav dar am avut o zi de spitalizare acolo. Am platit din
buzunarul meu 500 USD cheltuielile spitalului, urmand sa primesc prin
posta cheltuilile de transport cu salvarea.
Cand am ajuns in tara , am gasit in posta facturile de la
transportul medical in valoare de aprox. 3,000 USD.
Am intocmit si depus dosarul de despagubire la Omniasig in 12
mai 2007.
2 luni mai tarziu am sunat sa intreb ce se intampla deorece
primeam in posta scrisori de somatie de plata de la NHS din Statele
Unite. Cei de la Omniasig , imi spuneau la telefon ca nu stiu care este
stadiul dosarului si ma vor contacta ei. In cele din urma la sfarsitul
lunii AUGUST am primit in posta un raspuns sec pe o pagina de la
Omniasig prin care ma instiintau ca au REFUZAT despagubire, deorece, in
urma EXPERTIZEI MEDICALE au stabilit ca eu eram bolnav de o afectiune
biliara inainte de a pleca in strainatate, drept pentru care se pot
prevala de un articol din polita care excepteaza despagubirea in acest
caz.
Am ramas siderat de faptul ca se poate face o EXPERTIZA MEDICALA
in Romania fara ca doctorul care o efectueaza sa vada pacientul.
Am contactat Omniasig prin avocatul meu si dupa inca cateva luni
de schimbat hartii si amanari am hotarat in Decembrie 2007 sa ii dau in
judecata. In acest moment exista un dosar pe rol la Judecatoria Sector
1
care deja a avut vreo 2 termene iar cei de la Omniasig nu s-au
prezentat.
Ideea este ca in cazul de fata eu nu doresc ca ei sa-mi
plateasca mie personal ceva. Doresc sa achite facturile catre NHS care
sant scadente de 9 luni de zile.
La momentul cand Omniasig mi-a tras aceasta TZEAPA romaneasca,
eu nu eram un client oarecare. Firma mea platea la Omniasig , polite
Casco la aceea data in valoare de aprox. 6,000 Euro/an. Va dati seama
ca
am reziliat toate contractele cu ei inca de anul trecut.
O asemenea nesimtire nu am pomenit la o companie care se vrea
serioasa.
Ai acordul meu sa distribui acest mail tuturor celor carora
le-ai distribuit si problema ta.
OMNIASIG ISI INSEALA CLIENTII !!!!
Sâmbătă, 26-aprilie-2008 la 9:35 pm
Destul de horror pentru mine ce povestesti acolo socotind ca am actualmente CASCO la Omniasig… 😦
Miercuri, 30-aprilie-2008 la 3:05 pm
sal la toti
am trimis la csa un email am mai trimis si o notificare,am fost la cei de la leasing si le-am spus ca daca nu iau atitudine caz nu mai platesc lesingul,am vb si cu un avocat nu stiu ce sa mai fac insa sigur voi ajunge cu ei in tribunal ptr a-mi recupera toti bani pierduti,sunt niste magari au inceput sa ne imbacseasca cu reclamele astia de la ardaf
pe cati prosti io mai pacali oare?ma intreb si eu ca se cam imputineaza
Joi, 8-mai-2008 la 8:36 am
PT. Butilica : Daca ai fi fost putin atent ai fi vazut k nici macar nu sustin Ardaful. P.S. Sunt dezamagita de faptul k nu se mai poate purta o conversatie cu pareri pro sau contra, fara sa fi jignit.
Joi, 22-mai-2008 la 9:01 pm
Sa intelegem ca aceia care se asigura la ARDAF se pare ca ne-ar cam „injura”?
Si eu am masina lovita, expertizata si depusa intr-un service al unei firme cu ceva pretentii mondiale, care tocmai a deschis un showroom in Craiova. As fi vrut sa o repar la Ford dar agentul care mi-a expertizat-o m-a indreptat spre aceasta firma.
Cel care a provocat accidentul in lant (3 masini) a intrat cu cca 80 km/h intr-o coloana care mergea cu cca. 30-40 km/h. Casca probabil ochii la podul lui Saligny si nu a observat coloana care redusese viteza din cauza intrarii in Cernavoda. Ghinionul a fost ca intre masina mea si a lui nu mai era nimeni.
Cand am aflat ca este asigurat la ARDAF, am facut o documentare rapida pe internet si mi-am facut o imagine preliminara. Desi unii recomandau din prima clipa angajarea unui avocat si efectuarea a cat mai multe poze urmate apoi de utilizarea de cat mai multe amenintari, am preferat sa actionez in modul meu calm si pasnic si sa ma conving pe pielea mea de modul in care lucreaza aceasta societate de asigurari. Nu de alta dar si masina mea fusese asigurata pana cu cateva luni inainte la ei. Si mai am una destul de veche care e asigurata inca la ARDAF. Si mai am un prieten care face asigurari si care a reusit sa ma convinga sa ma asigur la ei in anii trecuti. Il tin si pe el la curent. Poate mai indrazneste……
Fordul meu m-a convins ca este o masina solida si a facut sa dispara instantaneu motorul unui Golf IV (daune 80%), masina care se pare ca nici CASCO nu avea. Pacat pentru proprietar. Imi pare rau pentru el si va avea de ales intre a plati eventualele diferente sau a renunta pentru totdeauna la a se asigura la o anumita societate si …. Dar sa nu trag concluzii inca, pentru ca am avut si surprize placute. Insa, deocamdata, masina sta de 3 saptammani in service fara ca acela care trebuie sa faca rost de piese sa fie in stare sa le gaseasca desi pot fi obtinute in maxim 5 zile. Le ocupa degeaba locul alora in service.
Cat despre masinile mari, acum il inteleg pe un unchi din Canada, care prin 1972 imi explica de ce canadienii nu cumparau masini mici. Impactul cu masinile americane de 2 tone ar fi fost devastator. Nici soarta fiului meu nu ar fi fost prea roza, daca ar fi fost intr-o masina mai mica, in cazul acestui accident. Asa ca, la multe alte inspiratii pe care le-am avut cand am cumparat acest Mondeo, se adauga si asta. Poate cea mai importanta.
Faptul ca nu s-au apucat de reparatie nu ar fi primul incident neplacut. Cand masina a fost dusa intr-un service din Cernavoda pentru repararea radiatorului care s-a fisurat ca sa nu-l mai incarc pe cel care a facut accidentul cu transportul pe platforma, baietii de acolo, foarte expeditivi au spus ca ar fi reparat-o pe toata in cca 5 zile (nu erau probleme grave si totul se rezuma la a face rost de piese, inclusiv de caroserie, pe care furnizorii de-abia asteapta sa le trimita) cu conditia sa nu fie facuta pe anumite asigurari si au mentionat vreo doua printre care si…..
Pe curand!
Joi, 19-iunie-2008 la 4:10 pm
nu mai generalizati si nu mai infloriti atat? in primul rand oreice societate de asigurari are conventii incheiate cu service-uri autorizate dacia, o marca destul de intalnita inca la noi, deci in concluzie si ardaful. cat despre timpul de raspuns depinde de anumite lucruri : prezenta tuturor actelor obligatorii la dosar, programarea la service, de cati intra cu masina la reparat inaintea celor programati si tot asa.
eu am avut casco si la ardaf si la tiriac si culmea unde credeti ca am fost servita cel mai bine? la ardaf ca sa nu mai zic ca la tiriac a trebuit aprobare pentru un parbriz la Bucuresti . la ardaf este o limita de despagubire la nivel local pe la 100 mil dar nici 9 mil ca la tiriac unde am platit pe banii mei ca sa scot masina. banii mi i-a virat tiriacul in cont dupa 20 zile. deci mai bine fugiti de tiriac ca prea li s-a uracat la cap din pacate serviciile lor nu sunt pe masura renumelui
Marți, 1-iulie-2008 la 1:04 pm
ce patesc eu acum cu ardaful…..nu doresc la nimeni
Marți, 1-iulie-2008 la 1:55 pm
@ralu : Spune-ne, te rugam.
Joi, 3-iulie-2008 la 9:20 am
Am crezut ca sunt singura intr-o situatie fara iesire, dar vad ca sunt si altii. De ce spun asta pentru ca am avut o situatie asemanatoare, cu decontul banilor si bineinteles cu suma, eu avand asigurare la omniasig. Acum am din nou masina lovita in dreapta spate si imi este frica sa incep din nou demersul. Daca cunoasteti cumva servisuri (pentru renault) care deconteaza banii direct de la omniasig, pentru ca si asigurarea rca a celui care m-a lovit este tot omniasig. Si am mai avut o problema , la constatare asiguratorul a trecut reparatii, dar IPSO-OTOPENI nu face decat schimbari de piese, eu ramanand cu o parte din pagubele masinii, neschimbate.
Tuturor mai mult noroc!!!!!!
Marți, 8-iulie-2008 la 9:03 am
Draguta chestia cu ARDAFul… nu inteleg de ce te miri si de ce te enervezi? nu ti-i se pare normal? unde crezi ca esti? in germania? te crezi in „UE”? :))
traiesti in romania, baiete, revino-ti!
tara tuturor posibilitatilor!
din romania scapa cine poate…
Joi, 10-iulie-2008 la 12:55 pm
Buna ziua tuturor,
sincer sa fiu am ramas putin (sa se inteleaga putin mai mult) uimit de cele citite pe acest forum.
Ca sa se inteleaga de la inceput vreau sa va spun ca nu vreau sa tin partea niciunei societati de asigurari, nici macar al celor de la ARDAF, despre care vad ca majoritatea dintre voi a-ti scris ca sunt probleme (mari) in ceea ce priveste decontarile pagubelor. Eu sunt de vreo cateva luni agent la ARDAF, si asa cum am scris mai sus cu toate acestea nu le voi tine partea, nu stiu cum decurge treaba din acest pdv in Tg. Mures (unde locuiesc eu), dar ma indoiesc ca ar fi vreo deosebire (in bine vreau sa zic) de restul tarii, doar regulile intr-o firma se impun de sus (asa cum a scris si mai sus unul dintre voi PESTELE …), dar sincer voi discuta „asa ca intre amici” cu „colegii” mei din cadrul sucursalei ARDAF Mures, sa „vad” si eu ce au si dansii de zis despre toate aceste probleme.
Nici nu vreau sa ma gandesc ca oricand ni se poate intampla asa ceva si noua, celor care am fost mai norocosi pana acum.
Nu am vazut pe nimeni pana acum sa pomeneasca de Agentia pentru Protectia Consumatorilor, oare nu ar putea sa ajute ei cu ceva doar pentru asta exista aceata agentie.
Ma mira insa inca ceva si anume faptul ca pe acest forum se vorbeste in mare parte doar despre SRDAF, OMNIASIG si s-a mai pomenit odata de BCR ASIGURARI, oare celelalte societati de asigurari sa fie mai raspunzatoare? eu sincer m-as mira.
Asa cum scria mai devreme cineva suntem in Romania , tara tuturor posibilitatilor.
Rusine celor care nu isi asuma responabilitatile pentru ceea ce fac si pentru ce sunt platiti.
Sa auzim numai de bine, si sa ne fereasca Dumnezeu de asa ceva pe toti.
PS Este suficient si numai faptul ca esti lipsit de masina in tot acest timp, si stim toti ce inseamna in aceste zile sa stai fara masina, ca sa nu mai vorbim de faptul ca trebuie sa mai si platesti din buzunarul tau din moment ce ai asigurare.
Miercuri, 16-iulie-2008 la 2:11 pm
Spuneti „Doamne fereste” sa ai nevoie de asigurare casco de la ARDAF si sa ai cumva pretentii sa iti plateasca vreo dauna. Un inspector de daune m-a intrebat unde vreau sa-mi repar masina si cand i-am zis la reprezentanta XXXX mi-a zis ca nu se poate cu decontare directa. Sa platesc eu, si imi da banii la sfantul asteapta… Cand i-am cerut lista de service-uri cu decontare directa mi-a zis ca e secreta.
… si prostul (adica …clientul) plateste. Am fost prost doar (inca) un an, la anul imi iau tanc…. sa mi-l zgarie si pe asta.
Duminică, 20-iulie-2008 la 12:39 pm
Nu am mai avut asigurare casco pana acum si am zis sa ma interesez si eu pe net ca tot omul…Dupa ce am citit toate intamplarile „fericite” nu pot sa spun decat…
Fratilor,eu cu cine votez?!
Duminică, 20-iulie-2008 la 1:10 pm
Bineinteles ca e greu sa decizi si injuraturi vei gasi la adresa TUTUROR companiilor de asigurari. Nu vei gasi acea companie de asigurari minunata pe care lumea doar o lauda fara sa o critice.
Totusi unele sunt mai putin criticate decat altele sau macar sunt criticate pe alte laturi (cum ar fi prima de asigurare samd.).
Daca poti sa te duci la una mai „scumpa” zic eu ca e mai ok. Mai scumpe ar fi Allianz, Generali samd.
Marți, 5-august-2008 la 5:16 pm
domne cat pot sa fie de jegosi astia de la ardaf!recomandarea mea e sa-i dati in judecata sau varianta nr 2 sa rupeti le piciorele la agenti de la constatari :)) pt ca de la ei pleaca tot
(eu am ales varianta 1 si 2)
am dauna de 6000 de euro la un mercedes S500 si ei imi spun ca e frauda ca am mituit politisti sa-mi dea dovada si sa-mi faca procesul verbal!stau si astept de 2 luni agenti 007 de la frauda sa vina sa imi ia declaratii de parca sunt inculpat in ceva dosar de la DNA !uite asa o sa fac puscarie pt ca in curand ma lasa nervi si o sa omor pe careva!
Luni, 18-august-2008 la 2:47 pm
Fratilor,ardaful e naspa rau!si i-am scris numele cu litere mici fiindca nu merita efortul de a fi considerat un nume.In 2001 am avut un accident cu motocicleta,o individa nu ne-a dat prioritate la iesirea dintr-o parcare,practic, ne-a taiat calea!Si avea masina asigurata la …ardaf,bineinteles.In urma accidentului,ne-am ales cu o motocicleta facuta zob,cu lovituri ce nu au necesitat spitalizare,dar care l-au costat pe sotul meu locul de munca(!) si am ramas cu paguba!Ne-au purtat cu zaharelul:ba, ca nu au catalog cu motociclete,sa evalueze pagubele produse,ba ca sa reparam noi motocicleta,ca pe urma ne despagubesc,etc..Ce mai,niste ticalosi si niste…n-am cuvinte!!!In cele din urma,am cautat noi piese si in lunile ce au urmat,am reparat motocicleta pe banii nostri.Cautand in toate partile,am ajuns la concluzia ca pagubele se ridicau undeva in jurul sumei de 35000000 lei .Ca sa scurtez povestea,la trei luni dupa accident,ne-au despagubit cu 5000000,pe care i-am primit cu „taraita”in vreo trei randuri.Concluzia?O stiti si singuri…
Luni, 18-august-2008 la 2:51 pm
Am uitat sa mentionez ca sotul meu resimte si azi efectele acelui accident,oasele bazinului, care au fost cele mai afectate ii sunt „suvenir” al ticalosiei de atunci.Ce nemernici!!!
Marți, 19-august-2008 la 1:40 pm
pont: toti care a-ti avut probleme cu asiguratorii, adresati-va Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor. In cazul persoanelor fizice, peste 90% din solutiile date de CSA sunt in Favoarea clientilor societatilor de asigurare…
Joi, 28-august-2008 la 9:49 am
poate cineva sa-mi spuna de ce difera pretul asigurarii , de cel afisat pe pagina de internet?
(azi 28 august, pentru perioada de 6 luni, persoana fizica, capacitate cilindrica mai mica de 2000, am achitat 240 ron, iar din tabelele afisate in site-ul oficial reiesea suma de 162 ron)
Joi, 28-august-2008 la 9:59 am
poate cineva sa-mi spuna de ce difera pretul asigurarii RCA, de cel afisat pe pagina de internet?
(azi 28 august, pentru perioada de 6 luni, persoana fizica, capacitate cilindrica mai mica de 2000, am achitat 240 ron, iar din tabelele afisate in site-ul oficial reiesea suma de 162 ron)
Joi, 4-septembrie-2008 la 3:30 pm
Nu inteleg de ce se vb doar de o singura companie , daca tot ati ajuns sa jigniti si sa aruncati cu acuztii, unele fondate spuse de niste oameni patiti iar altii care vb fiind doar influentati, sa fim sinceri daca ai merceds s 500 si te respecti iti faci asigurare la allianz sau generali sau te-ai bucurat de pret si de faptul ca nu ai fransiza, a sa inteleg ca lucrurile astea au fost omise , da , la Ardaf nu ai fransiza la asig Casco iar RCA-ul este printre cele mai ieftine, da, la constatarea daunelor personalul nu ne intimpina cu zambetul pe buze, dar pentru cat platim cam atat primim poate putin mai mult, asa ca , am bani ma duc si ma respect la o societate mai mare si nu ma pling, sunt chitros alerg dupa promotii si ma arunc cu capul inainte.
Duminică, 7-septembrie-2008 la 1:09 pm
am tamponat pe unu’si i-am indoit portbagajul,am asigurare ardaf obligatorie, el are si casco tot la ardaf,trebuie sa platesc ceva?si cui?sau despagubeste ardaf? HELP!
Duminică, 7-septembrie-2008 la 2:33 pm
@lacri : Nu, n-ar trebui sa platesti nimic. Pentru asta sunt gandite asigurarile RCA.
Joi, 18-septembrie-2008 la 10:26 am
am masina in service de 2 luni. abea dupa o luna dupa nenumarate tel si vizite la sediu ardaf , mi sa da t acceptu ptr inceperea repararii mas.de o luna este in rep. am 2 facturi in care am platit ducerea mas pe platforma din care cica numai una o deconteaza.una o suport eu cu toate ca nu eu am fost de vina in producerea accidentului.mam saturat de ardaf. cine stie cit mai dureaza pina este rep masina.
Luni, 3-noiembrie-2008 la 2:18 pm
Mai fratilor nu va faceti iluzii ca sunt altii mai umani.Toti sunt niste sarlatani care nu stiu cum sa te pacaleasca sa faci la ei asigurarile si cand este vorba de daune parca le ceri mamele si nevestele. Ca sa nu mai vorbim ca toata ziua plang ca valoarea primelor la RCA nu acopera pagubele. Stiti voi oare de ce? Din curiozitate vedeti cam ce salarii au directorii si cam ce mafie exista la acordarea daunelor. Unii isi repara masini scumpe la fiecare catava ani(fara sa aiba accidente)pe banii nostri. Aceasta este Romania fratilor .Romania hotilor in care nimeni nu protejeaza in nici un fel cetateanul de rand.
Marți, 9-decembrie-2008 la 7:23 pm
ARDAF este cea mai tampita firma de asigurari…pacat de cei ce platesc asigurarea la ei
Marți, 9-decembrie-2008 la 9:50 pm
Incheiati asigurare la Asirom.Eu anul trecut am avut accident in Italia cu o moto si am facut paguba de vreo 10.000€ (am facut praf o moto aproape noua si nu sunt mandru de asta)Multumita lui Dumnezeu ca nu a patit nimic motociclistul.Am sunat la Filiala si totul bine si frumos.Nu a fost nici o problema.Au platit pana la ultimul cent.Apoi am platit asigurarea ca de obicei(fara nici o penalizare.Sunt fff seriosi.
Luni, 29-decembrie-2008 la 9:54 am
daca aceste probleme se rezolva sau nu numai in instanta, cauza principala este LEGISLATIA. Daca nu suntem obligati sa facem armata, de ce trebuie sa fim obligati sa ne asiguram acestor firme mafiote ????
Cred ca prostia pleaca de la obligativitatea asigurarii. Aici trebuie umblat si scapam de toate aceste probleme !
Joi, 1-ianuarie-2009 la 9:34 am
sal an 2005 m-i s-a furat un bmw seria 5 aveam casco si asirom dar s-a furat an polonia la koszalin rezultatul? nu s-a furat an romania si nu m-a despagubit nimeni am pierdut 33 de mii de eoro , m-i s-a spus ca nu eram an ue……….
Joi, 1-ianuarie-2009 la 9:36 am
unde ami asigur masina? dar sigur?
Sâmbătă, 3-ianuarie-2009 la 11:42 pm
Masina o asiguri :
RCA- unde e mai ieftin ( ARDAF probabil)
CASCO- unde polita iti acopera toate riscurile pentru care esti dispus sa platesti, cu fransiza care te ” aranjeaza”.
Despre promptitudinea in plata daunelor,aici „vorbim discutii”.Exista legi care reglementeaza modul de instrumentare al unui dosar de daune, termenele de plata si cuantumul platilor.Legile tarii, universal valabile pentru oricare societate de asigurare. E de datoria noastra sa le citim, si sa actionam conform normelor metodologice ale acestor legi, nu dupa normele interne ale societatilor de asigurare.Apoi, sa imi spuneti care dintre voi a mai fost nedreptatit.Normal, moral ar fi ca asiguratorii sa aiba amabilitatea de a ne pune la dispozitie informatii. Insa, e treaba fiecaruia daca isi doreste mentinerea clientilor.Eu stiu ca :la dauna RCA imi completez dosarul conform Normelor RCA din monitor, duc masina in service recomandat, o repara,iau acceptul de plata de la asigurator, il duc service-ului ca sa imi iau apoi masina…si e treaba lor care/cui/cat plateste, conform conventiilor pe care le au.Dauna totala, inca nu am avut, sa fie nevoie sa incasez cash, dar si aici avem in lege grile de despagubire, conforme cu valoarea reala a masinii, starea de intretinere, km. efectuati..bla,bla,bla..
Sâmbătă, 7-februarie-2009 la 3:05 pm
Bai, la multi dintre voi nu s-a inventat punctuatia? Da-o-n pula mea de treaba.
Luni, 9-februarie-2009 la 7:34 pm
tot timpu am mers pe omniasig si am fost multumit
Luni, 9-martie-2009 la 1:09 am
multumesc tuturor celor care si-au spus nemultumirile fata de ardaf .era sa ma intep .dar nuuuuuuuuuu vreau sa mai aud de excroci .renunt la casco .ala cu mucicleta a dato-n sf-uri ,probabil ca ne vb de dincolo ,cu asa daune.invata sa minti mai frumos.
Miercuri, 25-martie-2009 la 2:36 pm
Ca in orice societate din tara sunt destule uscaturi, uscaturi care ne ingreuneaza si mai mult viata.Imi pare rau ca sunt oameni nemultumiti de ARDAF, dar ma bucur ca sunt (destul de multi- peste90% din clienti) si foarte multumiti.
Nu lucrez la ei, nu am nici o treaba si nu ii apar pentru neregulile care le au atat ei cat si toate celelalte firme de asigurari dela noi,dar am lucrat un timp in domeniu si … stiu.
Cei pagubiti isi vad in primul rand interesul lor, adica despagubirea rapida si cat mai completa, lucru care uneori nu este chiar conform asteptarilor. Ce poate impiedica bunul mers al lucrurilor? pai de exemplu:
– dorinta unora de a-si repara pe langa dauna suferita pe asigurare si alte probleme pe care le aveau si inainte de eveniment, ca dor poate nu se prinde nimeni ( nu toti incearca);
– umflarea devizelor de reparatii din partea unitatilor service care desi au contracte de reparatii cu asiguratorii in care este stipulata norma de timp pt o lucrare( la toate operatiunile posibile de efectuat in service) si pretul unitar + tva,isi permit de exemplu ca pentru demontarea unei bare protectie fata la un Logan in loc de 20 min cat este convenit dupa norme , sa aloce 98 min. pt ca zic ei a fost un surub nesimtit de ruginit si a muncit la el o echipa de specialisti.Este un exemplu aleator si luati-l ca atare. DAR, unitatea service se va supara pe asigurator la efectuarea platii, pentru ca ori devizul nu i-a fost acceptat in totalitate, ori i se reproseaza si se refuza la plata o operatiune care nu a fost comandata de asigurator si care chiar daca se justifica , asiguratorul nu a fost instiintat inainte de efectuarea reparatiei .
– dorinta unor pagubiti de a-si transforma ,,coaja” ruginita de te intrebi cum de se mai imbina elementele de caroserie intre ele, intr-o limuzina de lux gata iesita din fabrica.
IN CONCLUZIE, sunt aceleasi probleme la toate firmele de asigurari, probleme datorate atit oamenilor cat si sistemului. PERSONAL CONSIDER ARDAFUL UNA DIN CELE MAI PRESTIGIOASE SOCIETATI DE PROFIL DIN ROMANIA.
Miercuri, 25-martie-2009 la 3:17 pm
As vrea sa intreb publicul larg si chiar CSA_ul:
-De ce RCA-ul pe 6 luni sau 1 an facut de un „sofer” despagubeste daune fara numar in limita sumelor asigurate inscrise pe contractul de asigurare ,dar nu limiteaza numarul acestora , de exemplu maxim 2 pe an?
– Nu ar putea fi o metoda eficienta de a calma „bizonii” din trafic?
Sâmbătă, 25-aprilie-2009 la 8:33 pm
Fiind in postura de a fi despagubit in urma unui accident al unui asigurat ARDAF, in octombrie 2008 se intocmeste dosarul (cu chiu cu vai si tergivesari), se trimite la Bucuresti ptr ca la nivel de Constanta nu se rezolva osarele cu motociclete, si de aici incepe marele balci: piese avariate de la motocicleta depasesc 7000 RON, la care se adauga manopera de raparatie + cheltuieli de transport ale motocicletei de la locul accidentului pana la service-ul care a facut constatarea, ulterior trebuin sa mai aduc si de la un alt magazinoferte de preturi la piese + valoarea de circulatie, ptr ca leshinatzii de la ARDAF nu sunt capabili sa-si faca singuri evaluarea. Raspunsul apare dupa cam 3 luni de zile cum ca suma totala este de 4000 RON , care nu cuprindea nici echipament, nici cheltuieli de transport. Dupa alte interventii si scandaluri, se mai aduagua costul echipamentului si mai solicita procura de reprezentare pentru a mi se da suma de aprox 5000 RON in cont. Aducand procura, mi sa spus ca sunt a ajuns la 4000 RON si va mai suferi modificari, daca nu ma grabesc sa o ridic, ptr ca exista pe internet anunturi de motociclete second hand (binenteles fara proprietari si numere de telefon) pe un site din Romania dar cu descriere iin limba germana la preturi ridicol de mici, care nu reflecta realitatea.
In final mam gandit sa incep o campanie de anti-reclama pe de o parte, si pe cealalta pare tot ce se mai poate face dpdv legal pentru a mai recupera ceva din dauna produsa si neachitata de asiguratori cu riscu de a-i boxa pe angajatii ARDAF Constanta.
FERITI-VA DE ARDAF
Marți, 8-septembrie-2009 la 5:11 pm
Nu cred ca cineva exagereaza problemele avute cu companiile de asigurari, ca ARDAF, OMNIASIG, ALIANTZ sau alta. Dar nici asa de negru nu este totul.
Vreau sa va spun ca am avut daune cu doua dintre aceste firme, cu ARDAF pe RCA-ul celui care m-a lovit si cu ALIANTZ pe casco al meu si de fiecare data nu am intimpinat absolut nici o problema la plata facturilor. Poate la noi in Constanta sunt alte reguli sau poate lucratorii acestor agentii sunt mai responsabili. Oricum ar fi, un risc exista intotdeauna si nimeni nu poate fi convins ca a luat cea mai buna optiune la momentul incheierii asigurarii. Dar nici fara asigurare nu cred ca se poate trai in ziua de azi. Chestia cu „casca ochii” in loc de CASCO nu poate fi acceptata fara riscuri enorme.
Miercuri, 14-octombrie-2009 la 1:30 pm
Sunt si eu unul din ghinionistii care au avut de-a face cu ARDAF. Am o masina de cateva luni, m-a lovit cineva care avea RCA la Ardaf. Pentru ca reparatiile depasesc 100 de milioane, dosarul a fost trimis la Bucuresti. Astept acum in zadar acceptul de plata. Cheltui zilnic bani cu taxi pentru ca nu pot ridica masina, dau zilnic telefoane si zilnic imi fac nervi din cauza ca am avut ghinionul sa ma loveasca cineva cu masina. Nu stiu cum se va rezolva…
Miercuri, 21-octombrie-2009 la 3:48 pm
Saluatre, eu am deschis dosarul de dauna la Ardaf dupa care s-a dat ok-ul pentru reparatia masinii si am fost indrumat catre un service agreeat de catre ei unde s-a procedat la repararea autoturismului avariat. Dupa finalizarea reparatiei autoturismului cei de la Ardaf refuza sa elibereze acceptul de plata catre service-ul la care am fos trimis de ei sa repar masina pe motiv ca vinovatul producerii accidentului (asigurat prin polita RCA la aceasta societate) a mentionat pe procesul verbal de constatare a accidentului intocmit de Brigada de Politie Rutiera ca nu-si recunoaste vina. Desi nu mi s-a comunicat acest lucru la intocmirea dosarului de dauna si mi-a fost dat ok-ul de catre Ardaf pentru reparatia autoturismului ma vad in situatia de a avea autoturismul imobilizat in service-ul in care s-a efectuat reparatia pentru ca societatea de asigurare refuza sa elibereze acceptul de plata. Nu-i asa ca traim intr-o tara minunata? Am incercat sa sun la ei la „daune” sa calrific situatia dar nu au nici macar bunul simt sa raspunda la telefon…….. Asa ca ma vad nevoit sa sa ma duc sa retrag dosarul de la ei si sa-l duc la Allianz unde am casco si sa-i las pe ei sa-si recupereze banii de la Ardaf ca eu unul m-am saturat de teparii si nesimtitii din tara asta.
Intr-o tara civilizata… Ardaf n-ar exista. Multumim statului Roman ca ne obliga sa luam tepe..
Joi, 28-octombrie-2010 la 4:36 pm
SORINACHE TATA SI EU MI-AM LUAT O MARE TEAPA DE 3200 RON CU ARDAFU SI CU SERVICEUL AGREEAT DE EI LETY GRUP TRANS NISTE MAFIOTI DE AMBELE PARTI
Luni, 26-iulie-2010 la 5:57 pm
Asa e .Feriti-va de ardaf.Sunt asigurata de mai multi ani la ei, cu casco, dar si cu o polita caminul.Stupoare.Gasesc masina avariata in parcare.Anunt. se face constatarea, se trimite documentatia la judet,masina o duc la service-ul indicat de ei.Apoi, astept.Masina e gataNu pot s-o ridic urmare a faptului ca nu s-a primit acceptul de plata catre service.Intreb motivul.Aflu.Simplu,la plata celei de-a 2-a rate am intarziat cu 20 zile,permis ar fi fost doar 15.deci,cica nu mai sunt asigurataBuuunnn.Dar dupa acea rata platita cu intarziere(singura de-altfel din multi ani respectiv 3 de casco si vreo 7-8 de caminul,pe considerent de boala) am mai platit inca 2 rate de 500 lei…in conditiile in care cica…nu eram asigurata.Inteleg din asta ca am platit acea rata a doua si inca urmatoare 2 fara ca eu sa am o asigurare valida?sau mi-au fost incasati banii sa fiu lasata cu impresia ca sunt asigurata?Cine se face vinovat de asta?cel sau cea care mi-a incasat cele 3 rate?De ce nu suntem pusi la curent cu asemnea informatii?Incercam sa fidelizam cat mai multi clienti? cum? prin neinformare?
Marți, 27-iulie-2010 la 10:19 am
sunteti niste papagali. documentati-va mai bine si apoi vorbiti. peste tot sunt probleme. iar ARDAF este foarte bun, depinde unde ati fost voi. eu nu am avut probleme cu ei, iar cei d la service de la noi din zona sunt foarte multumiti de ei. eu am auzit de asirom, generali, carpatica, astra etc… ca ar avea probleme, iar in privinta rca-ului mai intrebati ca nu e cel mai oeftin la ARDAF…
Marți, 27-iulie-2010 la 7:20 pm
Daca tot sunt obligatorii, atunci sa fie si cel mai ieftin. Prin http://www.rca-ieftin.com primesti asigurari rca in 4 RATE. Compara (rca ieftin) si comanda-l online.
Miercuri, 25-august-2010 la 10:51 pm
E bine ca ai dreptul sa alegi …. ARDAF e un vis urat pentru mine si noul meu asigurator este zana cea frumoasa!
Si acum sa va spun de ce:
„Vis urat”
O banala tamponare in ploiesti…..eu vinovatul cu acte in regula, polita la ARDAF. Mergem la asigurator, stabilim facem, dregem, desenam, pozam, tragem concluzii si plecam acasa impacati ca ne vom recupera paguba in scurta vreme.
Bag masina in service sa o repare (un spoiler spart – necesita inlocuire si vopsire) si in urmatoarea zi sunt rugat de reprezentantii service-ului sa ma duc la asigurator sa confirme nota de plata – devizul (1100 lei cu TVA inclus).
La ARDAF nea agentu’ incearca sa-mi ofere 700 de lei si sa il las in pace…..cum a vazut ca nu accept imi tot spune ca nu e convins ca avaria era din vina clientului lui…ma pune sa-i aduc clientul sa mai dea o declaratie sa vada daca mai tine minte ala cum s-a intamplat….si infinal dupa ce am fumat un pachet de tigari si m-am umilit sa ma rog de cel care m-a lovit sa vina la declaratii mi-a semnat devizul „domnul” de la ARDAF.
„Vis frumos”
Dupa aceea am incheiat o polita de tip casco la Tiriac Asigurari pentru a evita pe viitor aceste neplacute si parca interminabile dovezi de nesimtire omeneasca/romaneasca.
Acum o luna nevoie de o tractare sau mai bine spus o remorcare in judetul Prahova, mai precis in Ploiesti . Am intrat pe internet si am tastat pe Google diferite cuvinte si expresii cheie de genul tractari auto ploiesti, remorcari auto ploiesti, tractari auto prahova si nu mai stiu combinatia exacta dar am gasit multe firme de tractari auto in ploiesti care ma puteau ajuta. Ideea este ca am ales pe cei de la http://www.RemorcariAutoPloiesti.ro pentru ca mi-au asigurat marfa transportata, mi-au dus masina intr-un parcare pazita pana a doua zi cand au dus masina direct la servisul unde le-am solicitat sa o lase pentru reparatii.
Dupa ce am scos masina din service am trecut pe la firma de tractari (Borg Serv SRL) si am incheiat cu dansii un abonament de asistenta rutiera pe un an de zile pentru ca de azi inainte sa stau linistit cand plec la drum.
Partea faina este ca acestia sunt parteneri oficiali ACR si ca banii pentru aceste servicii mi-au fost inapoiati de asiguratorul casco (Tiriac Asigurari) in baza facturii fiscale emise de cei de la http://www.remorcariautoploiesti.ro pentru serviciile prestate. Nu credeam ca mai poti avea parte de surprize placute in Romania zilelor noastre.
Toate cele bune si sa fiti feriti de evenimente neplacute. Daca totusi ele apar, va recomand cu caldura pe cei de la http://www.remorcariautoploiesti.ro si Tiriac Asigurari.
Joi, 28-octombrie-2010 la 4:30 pm
ATENTIE MARE CU ARDAFU LUCREAZA CU SERVICEUL AUTO LETY TRANS GRUP CEI MAI MARI SI CEI MAI NENOROCITI MAFIOTI SE APUCA DE LUCRU LA MASINA INAINTE SA VINA CONFIRMAREA DE LA ARDAF SI DACA ATI FACUT GRESEALA SA NU AVETI POLITA CASCO IN REGULA VATI NENOROCIT VA USUCA DE BANI MAFIOTI DE LA LETY GRUP ASIGURATIVA DE LA BUN INCEPUT CA NU SE APUCA DE REPARATIE PANA NU SE DA ACCEPTUL DE LA ARDAF SI CA SA VEDETI CA AM DREPTATE SUNATIMA SA VA SPUN CE AM PATIT CU EI SAU DACA MAI SUNTETI IN ACEASI SITUATIE CU AMEA 0763390537
Miercuri, 22-decembrie-2010 la 7:48 pm
Se uita faptul ca, chintesenta comertului este: pret mic si rulaj mare( clienti multi).In actionariatul de la Ardaf,Tender are 72% ,si el fiind unul din „baietii destepti”, din aceasta tara,c-am stie cum sa ieie banii de la romani.Problema se pune asa: ce se va intampla cand va aparea dauna?avand in vedere ca riscul este mai mare, cu cat nr.asiguratilor este mai mare.Ramane de vazut.
Marți, 1-februarie-2011 la 7:52 am
mai luati-va avioane, ca nu fac atatea accidente ca masinile, am vecini care se duc un km. cu masina sa cumpere un kg. de cartofi. are romanul bani, nu se gandeste si la poluare, apoi nu vorbim de accidente cu permise luate cu euroi si alte plocoane , mai stati si pe acasa, calatoria frumoasa, ieftina , e cu trenul !
Joi, 10-februarie-2011 la 9:35 pm
Nu fugiti dupa asigurari ieftine. Ganditi-va si la un posibil accident, in momentul in care incheiati o polita. Daca firma nu o sa despagubeasca, o sa va treziti la usa cu cel care nu-si poate recupera dauna. O sa va dea in judecata, daca nu o sa-i platiti reparatul masinii. De aceea, trebuie sa avem grija unde ne facem chiar si RCA. Multi merg pe ideea ca RCA nu-i pentru el ci pentru celalalt. Dumneavoastra v-ar conveni sa luati o hartie fara valoare si sa nu va puteti repara masina? Mie unul nu imi convine si mai mult ca sigur il dau in judecata sa-mi plateasca paguba.
Duminică, 11-septembrie-2011 la 8:46 am
Intradevar asta a fost o situatie naspa sa zic asa. Si presupun ca nu era din cauza ca aveai o polita gresita ci pur si simplu era dezinteres total. De-asta cel mai bine e sa lucrati cu un broker de asigurari . Una e sa te duci tu personal la fiecare Societate de Asigurari si sa intrebi de oferte…l alta e sa te duci la un singur om si sa iti explice exact in ce consta un RCA sau un CASCO sau un PAD ( si nu zic asta din auzite…o zic pt ca lucrez ca broker ) . Si inca ceva daca Doamne fereste ai o dauna si pe asigurator il doare undeva de dauna ta…aici intervine Societatea de brokeraj si se rezolva altfel .Multa bafta !